"Segmen Kreatif Bersama Budak bertopeng"

Okeh..hari nie dijemput oleh cik Ana Anis Muslimah untuk join segmen..tajuk segmen mcm kat atas tu k..segmen nie lain drpd segmen yg pernah aku join selama nie sbb ia mmg memerlukan 100% kekreatifan anda ..tp aku x kreatif sgt..so, aku  join jgk untuk memeriahkan segmen nie,,..mana taw ada bakat terpendam kan..hehe

kalau ada yg berminat nak join, sila klik gambar cantik di atas yer..tarikh tutup 27/8 jam 11.30 malam..jom pakat2 join jom..


Segmen nie memerlukan kita berfikir sejenak apabila kita terlihat akan bentuk bulat..bila tgk bentuk bulat, apa yang bermain di fikiran anda..so, benda yang anda teringat tu, bolehla di hasilkan mengikut kreativiti sendiri..janji ada bentuk bulat yerr...ok, sekarang nak tunjuk benda yang  telah aku hasilkan bila terfikirkan bentuk bulat..

jeng jeng jeng...
ok nie la benda yang aku terbayangkan bila nampak bentuk bulat..haha..nie adalah cincin rekaan aku sendiri..aku bg nama cincin nie "Cincin Batu Nilam"...sebenarnya aku suka tgk cincin yang ada batu berwarna biru atas nya..nampak cantik n menyerlah jer...nak beli x de duit lg kan..nak mintak kat bf, bf pun x dak...i'm single..so, aku reka jer la...mana taw suatu hari nant dpt memiliki cincin seperti ini..wah..berangan tu...


DONE !




9 orang bagi pendapat:

AnaAnis.MUsliMah said...

Waduh2x..cincin..batu biru, mahal tuu..liplap2x lagi..^^,LOikee!!insyAllah one day..ada orang bagi..heee.. TQ yaa, join..kreatif2x..sukaa..lain dari yang lain so far..tQ2x..ANDA KREATIF!! b kreatif always yaa..^^

Dalila Diela said...

@AnaAnis.MUsliMah
welcome..kalau ada apa2 segmen lg jemput laa..insyaallah akan join...hehe

nurulatika said...

segmen nee unik laa.
tak pena dengar po segmen cmnee.
sronok nyer di tag. xD

merahitujambu said...

wah..sgt kreatif....

anamizu said...

wahhhhh cincin!
batu nilam!
smart la dalila!
cik ana kagum gila :P

Dalila Diela said...

@nurulatika
mmg unik segmen nie..jom la join :)

Dalila Diela said...

@merahitujambu
terimas...:)

Dalila Diela said...

@anamizu
tq..x sangka ada org kagum..hehe

AnaAnis.MUsliMah said...

Peserta Segmen..jom terjah ini..^^

http://anisasniza.blogspot.com/2011/08/operasi-melawatdanchecking.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...