Kad Raya Dari Ujang

Salam petang semua..

Macam yang aku khabarkan kat title di atas, aku telah mendapat kad raya dari Majalah Ujang..kenalkan Majalah Ujang?alaaa..majalah lawak antarabangsa tu..x kenal ? alahai, majalah adik beradik MOY tu..hehe..hah, sekarang dah kenal kan, so jgn jeles yer..kad raya tu hanya special untuk aku sorang jer sbb aku selalu baca n beli majalah diorang. ,,korang x boleh dapat..jangan marah-marah nant cepat tua pulak..

apa?tak percaya aku dapat?kena tunjuk bukti..ok2..jom kita tgk kad raya dari Ujang..cantik oo...siap boleh berdiri lg kad raya tu..kreatif2..tak maw citer panjang, x sabar tunjuk nie..jap, sebelum tu, tutup mata dulu..

jeng jeng jeng

-
-
-
-
-
-
-
ok, bukak mata


tengok,siap boleh berdiri lg kan kad raya nie..

Sebenarnya korang pun boleh dapat jugak kad raya nie..aku tipu jer kata aku sorang jer boleh dapat kad raya nie..hehe..jangan marah noh, saja nak gurau-gurau..ok, kalau korang nak jugak kad raya nie, sila dapatkan majalah nie di kedai2 buku yang berhampiran..

keluaran 410 BUMPER PUASA..dalam nie ada kad raya n satu vcd...special sket untuk keluaran nie..harga mahal siket la dari keluaran sebelum2 nie sbb ada tambahan vcd n kad raya kan..korang boleh dapatkan dengan harga RM 9.90..

Sebenarnya, aku peminat setia  majalah Ujang..selalu dok p kedai buku cari majalah nie la..tp kadang-kadang ada jugak yang terlepas keluaran sbb x sempat nak p kedai ..

antara majalah Ujang koleksi aku..

6 orang bagi pendapat:

PeRmAtA bIrU said...

hahahha..saya x minat ujang.. tapi minat blues.. hehe..:)

Dalila Diela said...

@PeRmAtA bIrU
ye ke..hehe..saya x pnh baca pun blues..x bepe suka sgt..

n.i.k said...

hai !;)uitm perak?
part brape? ;)

Dalila Diela said...

@n.i.k
hai..diela baru jer abeh diploma bulan 4 ari tu kat uitm perak..buln 9 nie dah msuk dgree kat perak jgk..
awak uitm perak jgk?

[sutera kasih] said...

wahhh bestnya hehe nnti sy nk beli gak la mjlh ujang..lama x baca :P

Dalila Diela said...

@[sutera kasih]
ha'ah best kan ujang..jgn lupa beli taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...