Percubaan membuat doodle

Salam petang semua..

Di petang-petang macam nie terasa sedikit rajin nak belajar macam mana nak buat doodle..serius, nie la percubaan kali pertama nak buat doodle nie..bukan apa, sekarang nie dah mcm musim buat doodle pulak..bnyak blogger yg mencipta doodle diorg sendiri..so, aku jugak teringin nak cuba buat..memang susah jugak nak buat doodle bg aku yang baru nie..bg yg dah terer mesti kacang jer kan?

nie doodle pertama aku..

nie doodle kedua..




hahaha...hodoh n kaku jer kan ..untuk buat doodle nie aku lebih selesa buat dgn  illustrator jer..berkali-kali  cuba buat guna photoshop..tp berkali-kali jugak la doodle aku tak menjadi..tak pandai dowh guna photoshop..huhuhu!~

tambahan doodle..tiba-tiba rasa seronok pulak buat doodle..


doodle opah


doodle tengah duduk

12 orang bagi pendapat:

~MerAh HeArty~ said...

wah dah smkin mju nmpk. hehe.pas ni kak dila bleh la ajr cm na nak wt doodle.

Dalila Diela said...

haha..x lawa pun dik nis oi...saja suka2 jer..

Cahaya Kelembutan said...

apabenda doodle2 neh...aku x taw p0wn???huahua

Dzarief Zuhdi said...

wohoo.. demam dodol melanda.. haha

Dalila Diela said...

@Cahaya Kelembutan
doodle tu gambar yang aku lukis kat atas tu laaa..gambar kartun2 tu..

Dalila Diela said...

@Dzarief Zuhdi
demam buat dodol sebab nak raya dah..hehe!~

kETenANgaN haKiKi said...

CANTIK...tingin nak wat gak..hik3

Dalila Diela said...

@kETenANgaN haKiKi
try2..jgn xtry..best jugak buat benda nie :)

Syafiq Mokhtar said...

sy pun baru belajar wat doodle jom tgk.. :P

http://thesyafiqmokhtar.blogspot.com/2011/08/perkara-biasa-pada-siang-dan-malam.html

jom tgk :P

Dalila Diela said...

@Syafiq Mokhtar
okeh..dalam perjalanan untuk jenguk doodle awak..

SITI NOORNADIYANA said...

doodle tgh duduk tu paling nice. ^^

Dalila Diela said...

@SITI NOORNADIYANA
hehe..tq yaaa..baru nak try2 buat jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...