CINTA dan AIR MATA

Salam tengahari semua..

Entri kali nie pasal cintan-cintun sikit yer..sikit jer x banyak pun..

CINTA DAN AIR MATA TIDAK DAPAT DIPISAHKAN.
MAKIN LAMA BERCINTA MAKA MAKIN BANYAK AIR MATA BERCUCURAN DI PIPI KORANG.
KURANG PERCAYA?
MARI KITA LIHAT.....

Bila cinta korang hanya bersandarkan duit semata-mata, maka air matalah penghujungnya.

Bila cinta korang terputus di tengah jalan tanpa sebab yang kukuh, maka air mata jugalah penemannya.

Bila cinta korang dibahagi atau didagangkan, maka air mata pasti berlinangan.

Bila cinta korang diselang-selikan dengan kaki dan tangan,, maka air mata membasahi kenangan.

Bila cinta korang mendapat tentangan, maka air mata pengubat kedukaan.

Bila cinta korang hanya sampai di dunia sahaja, maka air mata mengiringi pemergiannya.

Lampiran 1..



Lampiran 2..
A bertanya kepada B

A : maaf tumpang tanya.lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye?

B :encik jalan terus ikut jalan ILAHI, nampak simpang tiga masuk belah kanan, ikut jalan NIKAH, sepanjang jalan tu akan nampak jalan sebelah kanan, kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI..haaa..tu tandanya encik berada di jalan yang betul..semoga selamat sampai !

5 orang bagi pendapat:

missayien said...

girl dan air mata pun susah nak dipisahkan..
xtaula kenapa,kadang-kadang senang je nak mgalirkan air mata
semoga percintaan dan juga kisah hidup kita tidak ditemani air mata
amin!!

Dalila Diela said...

@missayien
ha'ah..betol tu ain..girl kan lembut hati dia..
amin ! insyaallah..:)

Faraa Eiman's said...

wow ;p

izzati jerr said...

anda dtag http://izzatijer.blogspot.com/2011/08/saya-nak-join-bloglist-lily.html

iMBobo said...

iMBobo suka yg last ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...