Keputusan DOT DOT...

30 June..
Tarikh untuk cek keputusan dot dot..
Tapi aku dapat taw keputusan 1 July sbb PC dekat umah aku meletoop !!
Itu pn suruh kawan yg tlg cek kan keputusan dot dot tu...

3 July..
PC aku kembali normal hasil kepakaran abang aku yg membaikinya,...
Sebab2 PC meletop adalah disebabkan cicak yang telah pandai2 masuk ke dalam CPU and finally cicak tersebut menemui ajalnya di dalam CPU aku ( terkena shock current )..
hah !! padan muka..(sape suh cari nahas)
Mula cek skali lg keputusan dot dot tersebut ( wlupn dah tawu resultnye )hehehe
Keputusan dot dot yang telah aku dapat.......jeng! jeng!

Sukacita dimaklumkan anda telah layak menyambung ijazah dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer di UiTM Seri Iskandar,Perak...

Gembira sebb dapat 1st choice,..tp sedih jgk sbb kawan2 yg len x bnyak mintak kos nie n diorg bnyak dapat s.alam sbb kos yg diorg mintak hanya ada di shah alam...x pe la, kalau ada jodoh kita jumpa lg yer..harap persahabatn yg terjalin selama 3 tahun x terhenti di sini..

p/s :125:: takut untuk memulakan sesi pembelanjaran bulan 9 nant..otak dah mcm kena format..huhu!~

0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...