Harimau PLEASE kalahkan Singa...

Umum mengetahui yang Harimau dah kalah 3-5 pada 23hb july ri tu di Singapura..tp itu baru di Singapura..ada lg perlawanan timbal balik menanti pasukan Harimau kita di Bukit Jalil pada 28hb nie..wah2, excitednye nak tgk...Seriously, nak cakap dulu2 aku nie bukanlah peminat setia bola sepak..teringat lg dulu2 aku slalu gaduh ngan abg n adik aku sbb diorg sgt suka tgk bola sampai aku nak tgk citer laen pon x boleh..tp sejak2 pasukan Harimau Malaya nie menjuarai Piala Suzuki AFF, baru la terbukak ati aku untuk meminati bola sepak terutama pasukan Malaysia..saya minat Malaysia jer taw..pasukan len x minat..x kira la Liverpool ke, Chelsea , MU sumenye x minat..hanya perlawanan bola sepak melibatkan Harimau Malaya jer aku tgk..haha...semangat Harimau Malaya btol aku nie..


So,untuk 28 hb nie harap2 Malaysia dapat membalas dendam terhadap Singapura walaupon ketinggalan 2 bijik gol..bg aku masa perlawanan di Singapura ri tu, wlupon Harimau Malaya kalah, tp tetap berbangga sbb pasukan Harimau Malaya sumenye anak jati Malaysia..Singa harapkan pemain import diorg jer yg boh gol..aku hanya menyokong di depan tv je la yer...x mampu nak pegi stadium..ye lah, aku nie ada kat Kedah, nak p KL jauh sgt nuuu...

p/s : pemain pilihan : Badrool Bakhtiar

4 orang bagi pendapat:

sherotpetot said...

haha sama la kita
tengok depan tv pun oke
janji sokong..kan?

Dalila Diela said...

@sherotpetot

ha'ah btol tu..sokong harimau malaya eh..:)

Night Walker said...

tonton dpan tv je la mlm ni nmpknya..ha3

Dalila Diela said...

@Night Walker
btol2..hehe..jgn lupa tonton taw..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...