Aku Malas Balek ...

Skg aku berada di rumah sbenar aku..sblom present ari Selasa ( 3/5 ) nie, aku balik dulu la dari umah sewa.. balik umah ari Selasa n then esok ari sabtu  akan pulang ke merbok iaitu umah sewa aku. Malasnye rasa...dok umah sndiri rasa cam heaven jer..huhu!~.

Aku terpaksa balik esok sbb ari ahad nie mybe nak kena jumpa pensyarah penyelia nak serahkan report sblom present..dah la pensyarah penyelia nie ssh nak jumpa dia...dah 2 kali p bilik dia, asyik x de jer dalam bilik...x taw la pe la nasib jdik cam nie...dah la confuse mana satu pensyarah penyelia yg sbenar..tp aku x kira, aku dah tulis nama pensyarah yg datng lawat ari tu sbgai pensyarah penyelia aku...kalau salah, nant la dia perbetulkan..aku geram n tension pon de gak bila jadik cam nie...dah la lect tu x bg simpan no fon dia..so, nak contact pon ssh .nak cari kat bilik pon, dia ssh nak ada...aish..x taw nak jadik pe nnt bila nak minx tndatgn nant..

Present plak xtaw kul bepe...taw tarikh jer...nant pegi awal2 kul 8, tgk2 masa utk grup aku present kul 12..mampos nak tggu lama...huhu!~sabo2...nie jer yg mampu cakap..but actelly, report dah siap n dah print pon...wat 2 salinan setiap sorg. naseb bek, aku balik nie, tgk2 printer ada ink..so, x pyhla susah2 aku p cc nak print..hehe..thanx to abg aku la ssb mcm taw2 jer aku nak guna printer tu dia dah letakkan ink .hehe...bnyak gak aku print...naseb bek ink pon bnyak g..hehe..harap2 x byak la correction nak di buat nant..

0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...