Selendang dan aku..

Sejak akhir2 nie kan aku slalu pakai selendang..slalunye aku pakai tudung besa jer..nape eh? ikut trend terkini kah?mungkin kot....
Nak citer sket la, dulu aku x suka pakai selendang..sebab2 nape dulu2 aku x suka pakai selendang :

1st : sbb aku x pandai n x taw cara nak pakai..kalau pakai, mst rasa x selesa...

2nd : bila aku pakai aku rasa bentuk muka aku x sesuai n nampak pelik sgt..pendek kata, x yakin la kalau nak behadapan ngan org bila pakai selendang..

3rd : rasa rimas sbb kena belit kat leher..haha..u know what, aku nie sensitif kat leher..geli oo kalau de benda kat leher..hehe

Tp kini....segala2nya telah berubah..hehe...

tengok nie, tengok nie


- - - -

lagi lagi tengok nie



k2..dah la tu kan..nant org menyampah lak tgk..hehe..btw, skg nie i love to wear shawl..

p/s :tp yg geli kat leher tu, smpai skg still geli la...kalau dah slalu pakai selendang kena belit kat leher, sume tu dah jd biasa..hehe

0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...