Rindu Zaman Study..

     Di kala malam menjengah aku terkenangkan di kala zaman remaja + study..cewaaahhh..mcm la skg dah dewasa an..hehe..secara fizikal dah nak masuk 21 dah..org kata nak masuk 21 nie, dah bleh dikatakan dewasa la an sbb zaman belasan taun dah abeh..tu secara fizikal jer la..klu nak dikira secara mental, rasa mcm belasan taun lg kot...haha..perasan muda nampak...


     Waktu aku sedang menulis post nie jam menunjukkan 9.40 pm di kediaman sewa aku di Lembah Bujang nie..mlm2 cam nie smbil dgr lagu2 yg menusuk kalbu, aku mmg teringat abeh waktu aku di kolej..slalunya waktu2 cam ni, klu kat kolej, waktu nie la aku slalu stdy + wat assignment..kalau aku rasa x larat baru la berhenti rehat jap sambil on9 ..

     Dulu waktu stdy kat perak slalu sgt kuar..pantang ada masa free mst kuar g Bandar U..slalu kuar g makan + shoping2 pe yg patot..hehe..tu la tempat yg slalu aku n kawan2 aku lepak..mereka ialah Naz, K.Nurul n Intan...kalau ari minggu aka ari cuti slalu kuar g Ipoh Parade..kitorg slalu g Parade berbnding Jusco..ye lah, slalunye ramai bdk2 uitm slalu g Jusco berbanding Parade..tp sgt berlainan dgn kami..kenapa kami suka g Parade berbanding Jusco ?
  • Suka tgk wayang kat Parade. Wayang Parade lg best + x sesak cam Jusco..klu g Jusco, nak beli tiket wayang kena beratur pnjg jer..huhu ~~..
  • Baju2 yg nak shoping lagi bnyak pilihan + affordable to buy berbanding jusco..kat Jusco, bnyak pilihan kedai2 yg berjenama jer..sesapa yg mementingkan jenama mmg sesuai la shoping kat sana eh..
  • Kalau jalan kat Parade, x larat nak jalan sbb bnyak kedai yg masuk..klu jusco, pusing sana, pusing cnie kedai yg sama..x taw nape..tgk besar jer jusco tu, tp kedainye xbnyak..
  • Senang nak dapat bas bila nak balik dari Parade ke Uitm..kuar jer pintu keluar Parade, dah nampak bas dok tggu kat luar..klu jusco??emmm..kena tggu lama le jawabnye..
          Tu la sebb2 nya kenapa kami suka g Parade lg..hehe...ni just pendapat kami jer..klu korg, ikut suka korg la nak pegi mana2 pon...sume org layak membuat pilihan masing2...hehe..miss Parade !!hehe..serius, klu dok cnie ( praktikal ) jarang kuar..x taw nape..mybe kwn2 x ramai kot..dok sana an ramai kawan2..

Jom layan video nie dulu kawan2..wat sahabat2 ku sekalian walau di mana jua nada berada..



1 orang bagi pendapat:

~MerAh HeArty~ said...

btol3...windu jgk zaman study.xsma ngn prktikl ni.miss sgt2 la. huhu <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...