20 Perkara Yang Perlu Diketahui tentang Aku

10 Perkara Baik Yang boleh dikaitkan dengan aku adalah : 

  • Boleh dikatakan pemalu. Pemalu bila x kenal org tu. Tp bila dah kenal, gila-gila jgk le.hehe
  • Orgnye kecik jer. Berat pn underweight ..haha.nak wat camne, bkn x makan tp badan yg x nak nek.
  • Sangat menghargai kawan-kawan. Susah sgt nak cari kawan baek. Tp, klu dah baek, mmg sangat baek ngan dia tu, sampai pg mana2 pn ngan dia..
  • Sangat suka study..haha..ye lah,klu x stdy nant fail, x de masa depan..dgn adanye ilmu pengetahuan jer kita x ditindas oleh org len.
  • Orgnye kdg2 straight to the point, kdg2 wat lawak jgk la..klu wat lawak, slalu ngan kawan2 bek jer..ye lah, sbb mybe kwn bek dah kenal kite nie jenis mcm mana. klu tersilap ckp, x de la diorg terasa sgt.
  • Bab percintaan plak : sangat susah nak menerima cinta daripada seseorg..ntah la.x tawu kenapa..de org kata aku nie memilih. Tp aku  x de la rasa cam 2 pn..cuma aku blm ada komitmen jer kot.. kdg2 tu, mmg la teringin jgk nak berkapel nie, tp x lama pn perasaan nak kapel 2..last2 rasa seronok plak x kapel. mybe blm jumpe seseorg yg aku btol2 like.hehe..(panjang plak bab nie)
  • Sangat suka jalan-jalan. Klu bleh nak p suma tmpat2 kat malaysia nie..Tp 2 la, kita nie kan stdy lg..so,terbatas lg la..terbatas dengan kewangan, masa n tenaga..x pe2.mungkin satu hari nant.
  • Ada Friendster, Myspace n FB. Blog juge ( baru nak berjinak-jinak)..heeeeeee
  • Sangat anti dengan org yg hipokrit, cakap kat belakang .
  • Lemah-lembut jgk kot aku nie.( org yg cakap )heeeee
 10 perkara Yang x Bepe nak Bek kot :
  • Boros sket.X leh tgk barang cantik2, mst nak beli..biasa la pmpuan kan.hehe
  • X bepe creative sgt. ( wat programming kdg2 kena slalu creative .kena edit gambar gak )
  • X pandai masak. Slalu kna berleter ngan my mum..heeeeeee
  • Suka berangan.haaaaaa
  • Suka tido..klu x ngantok pn, klu x de keja nak wat, mmg tido la keja nye.
  • Dulu masa sekolah slalu stdy waktu maghrib..tu yg jd rabun ayam skg nie..
  • Kadang2 ikut perasaan gak..hehe..biasala tu kan.
  • Waktu keja - tido
  • Suka buli adik..haha
  • not confident bila present sesuatu kat depan.hehe


    MyEm0.Com

    0 orang bagi pendapat:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...