Kawan-kawan +

     Actually, aku da kenal seseorg yg suke sgt cakap sowg2..gurl or boy itu dirahsiakan ..hehe..x tawu la nape sgt dia suka cakap sowg2.sbb x de org nak cakap ngan dia kah?..ish2..sian jgk la klu cam tu..huhu~~kadang2 tu aku sendiri pon takut dgn org cam nie..bkn kata cakap sowg2 jer, tp kdg2 tu gelak sorg2 pn de gak...huh !! kdg2 tu terkejut gak la + takut ...kalau gelak pelan2 x pe gak..nie gelak kuat2 sampai sume org bleh terkejut dgr ketawanya yg menakutkan tu..hihi..x taw la sama ada tabiat atau mmg hobi dari kecik..x pon, sbb terlalu kesunyian x de kawan...Entahla..aku sndiri pon baru kenal dia bln januari 2011 ari tu.so, x bepe tawu apa masalah dia yg sebenarnye..nak tnya lebih2 takot kecik ati..g pon, aku n kawan aku sorg nie x bepe nak ngam ngan dia..malas lah nak campur hal dia.Kalau dia cakap sorg2 kami wat2 x dgr jer..malas nak layan !!

     Pas 2, ada jgk manusia yg x matang dari segi usianya. Klu nak dibandingkan aku ngan dia, dia lg berusia dari aku..sepatotnya dia lebih bnyak pengalamn serta bleh nasihatkan aku. Tp bila dgr jer dia cakap, terus x de mood n rasa nasihat dia tu x leh pakai..huhu~..kadg2 tu,  nak wat keja yg kecik pon dia x pandai wat..emm..suma manusia kan x sempurna..naseb bek aku nie akan kenal dia sekejap jer hihi...    

     Pe yang boleh dibuat, sabar jer la menghadapi kerenah2 manusia yg bnyak ragamnya di dunia ni..kalau dalam dunia nie setiap org ada satu jer perangai or dalam bi nye attitude or habit, msti x bez kan? x de cabarannya, x de warna dalam hidup..heeeee...kita pon sedia maklum setiap manusia ada kebaikan n keburukan , kelebihan serta kelemahan,mcm tu jgk aku, bnyak sgt kelemahan dari kelebihan !..pe2 pn, selagi aku mampu,aku akan cuba jadi yg terbaek..selagi ada nasihat yg baek,insyaallah aku akan cuba ikut..so, pandai2 la mencari kawan yang mana boleh ngam ngan kita..kawan yg x makan kawn serta kawan yg x lari ketika kita sedang menangis...kalau x de kawan, msti hidup kita kesunyian..kalau x de kekasih, sunyi ke x eh? emmm...mugkin kot..Orang kata , "BERKAWAN BIAR SERIBU, BERCINTA BIAR SATU  !! "..

     Tp alhamdullilah, kawan2 yg baek dgn aku sumanye ok2..sgt suke berkawan dgn mereka2..heeee...one words that i can say to all my frenz aka my BFF all of you is very2 sporting from secondary school until U..we share our problems together without blame from others. 

~Lagenda Budak Sekolah..Kawan-kawan : miss U allzzz.. !~

~Kawan Rapat waktu di Seri Iskandar~

MyEm0.Com

0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...