Gambar Pre Konvo & Konvokesyen UiTM ke-75

Salam semua.....


Alhamdulillah...dah selamat konvo untuk diploma...degree lambat lagi..kena tunggu 2 tahun lebih lagi..so, adala sedikit gambar yang nak dikongsikan..


Gambar PreKonvo di Taman Jepun dan Gunung Lang

















Gambar Konvokesyen UiTM Ke-75















---> The end !~ <---

p/s : terima kasih kepada 'dia' kerana sudi datang. 

7 orang bagi pendapat:

Kesah Hujung Jari said...

siapakah DIA??..hek3

..pndai noh..

Cahaya Kelembutan said...

untunglah kwn2 aku suma da epy2 ada "dia"...hahaha kawen jgn lupa jempot naa~

hira said...

congrates akak! :D

p/s: yang tag tu boleh je lain kali. tak ada dateline. hehe. nak bagitahu dekat shoutbox akak tapi tak boleh pula

Ezad Skytech said...

hee..tahniah da konvo...konvo lagi sekali kena la tunggu kan..heee~

Mrs.A(Atiqah Wadihah) said...

tahniah dah konvo :)
eh kenapa shoutbox awak tak boleh tekan?saya dah follow sini.follow me back okayy..

NasZ said...

tahniah. teringat masa konvo saya. hehehe.

Dalila Diela said...

@Kesah hujung jari : DIA tu someone la..hehe

@cahaya kelembutan : x de maknanya hepi sgt pun...semoga yana juga ada "dia"..

@hira : tQ..insyaallah akan buat tag tu..

@ezad : thanx..

@Atiqah : sory di atas kesilapan teknikal di shoutbox..btw, saya akan follow awak balik

@Nasz : thanx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...