Updated !!

Salam semua..

Ptg nie menulis dalam keadaan mood yang suka sebab kelas ptg nie cancel, ditambah dengan cuaca yang sejuk disebabkan hujan lebat kat luar tu ditambah pulak lagi dengan suasana yang romantik sbb bilik nie gelap jer x pasang lampu. Cahaya matahari pun x de coz kat luar hujan.



Terpikir-pikir jugak aku nak tulis apa kat entri aku nie. Memang x de idea. Tp mood nak buat entri baru tu ada sbb aku dah jarang update. Tgk la kat blog archieve aku tu , untuk tahun 2012 nie cuma ada 2, 3 entri je. Untuk bulan Mac lak, baru ada 1. Hehe. Aku tabik dekat blog-blog yang sentiasa berupdate. Tambah-tambah blog yang x sampai selang 2 3 jam, dah ada entri baru. Ada jer idea diorang nak menulis. Dah la selalu update, entri lak gempak2 jer. Jeles weh. Kadang-kadang terpikir, diorang nie duo puloh empat jam dok ngadap blog je ke? kehehe



Ada ke yang takut nak datang blog nie? ye la, takut berhantu ke ape sbb risau x berpenghuni. Dun wory, be hepi k sbb blog nie sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda untuk meninggalkan jejak di shoutbox. Sape2 yang tinggalkan jejak, mmg slalu aku lawat blog dia balik + stalker + comment mana yang patut. For your information lg, even x update apa2 entri, aku slalu bukak blog nie tgk entri mana yg best untuk di baca di blog anda - anda semua. So, don't serik dtg cnie ye.


p/s : anyway, aku dah bosan dengan interface blog nie. mencari masa yg sesuai untuk melakukan perubahan. fullstop!


2 orang bagi pendapat:

Cik Kay Jue said...

wah2.. memang bestkan kelas cancel.. :P

urm 24 jam mengadap blog?? huh.. tak kan dorang tak makan? hehe..

tkut?? tak la.. thnks sebab bw kat blog saya dan komen entry saya juga.. :) mudah-mudahan awak dapat idea yang gempak nak buat entry..

ok happy blogging.. >_<

Dalila Diela said...

@Cik Kay Jue
Welcome CKJ. CKJ pun selalu dtg cnie. tu yg sy sllu dtg blog CKJ gak.
hepi blogging too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...