Simple formula di pagi Aidiladha

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Rajin pulak aku nak menulis entri di pagi-pagi hari..ye lah, hari nie hari raya kena bangun awal la..lemang, rendang daging n bihun goreng tengah menanti di dapur..perut mula berbunyi sambil menyanyi lagu Stacy dengan kuat sekali (hiperbola)..

Cuti selama seminggu .


Let x equals to mid sem break
      y equals to raya haji

Therefore z = assignment MAT, CTU, project system n study for test n quiz waiting me !
(= formula mengarut)

x + y = z

conclusion :  nak bagitaw kat sini penyakit malas mula melanda bila dah cuti dapat balik rumah..



okey..entri serius..


Gambar-ehsan dari Google-

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua...semoga kita sanggup berkorban apa sahaja demi agama,  negara, serta keluarga..semoga segala pekerjaan dilakukan dengan seikhlas dan setulus hati..

8 orang bagi pendapat:

Ezad Skytech said...

hee...cuti2 pun banyak benda nak kena buat kan...(^^,)

Salam Aidiladha...:)

hira said...

selamat menyambut hari raya aidiladha juga buat kak dila :)

Ini Kisah Tia said...

haha . semua pun macam tu .. dapat balik rumah je habis semua dilupa :)

Dalila Diela said...

@Ezad Skytech
salam aidiladha jugak :)

Dalila Diela said...

@hira
selmat hari raya haji Hira :)

Dalila Diela said...

@Ini Kisah Tia
betul betul betul !~
hehe

NasZ said...

memang formula mengarut tapi ada kebenarannya. hehe.

Dalila Diela said...

@NasZ
saja tulis ngarut2..dah kekeringan idea :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...