Selamat pengantin baru

Selamat Pengantin Baru
Selamat berbahagia
Selamat ke anak cucu
Selamat sejahtera

Semoga berpanjangan
Semoga berkekalan
Semoga satu tujuan
Semoga aman

Hidup mestilah rukun
Sabar paling perlu
Cinta setiap hari
Senyum mesti selalu....

haha..tiba2 jer kan nyanyi lagu org kawen plak..x sabar nak kawen ke oi??
mana de...x bersedia pon kan..x dak calon..cepat2 sapa nak jd calon???
hahahahahaaaaaaaa... xleh blah...

Semalam aku g kenduri kawen kawan aku, masa skolah dulu2.Ina nama dia..cepat btol jodoh dia..umo 21 dah ditakdirkan untuk kawen...dah jodoh...
alhamdulillah...

Ramai gak kawan2 yg hadir kat majlis tu..mmg leh wat reunion skali la..
sambil menyelam minum air la katakan..
yang dah lama x jumpa pn dapat jumpa balik semalam..
riuh rendah bercerita..
ramai yg tgh bercuti empat bulan...sbb tu la diorg sempat datang..
bezzz...

Ina org first kawan aku di smki yg kawen..lepas nie sape plak yg nak menamatkan zaman bujang plak??hahaha...
kalau nak kawen tu, jemput la kawan2 sume yer..
insyaallah klu x de halangan mmg aku akan cuba sedaya upaya datang ke majlis korg..
haha..
beria2 jer aku bercerita..

p/s : nak upload photo , tp lembap plak kan..nant2 la ek..


0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...